Kupio sam proizvod od Vas i ne radi! Baterije su ispravne, uključio sam tipku ON/OFF i ne znam šta dalje.
Greške u proizvodima su uvijek moguće, ali iznimno rijetko se događa da je novi proizvod neispravan.
Molimo vas da provjerite jeste li dobro umetnuli baterije. U pretincu za baterije oznaka + označava da strana baterije s oznakom + treba biti okrenuta prema van. Oznaka - označava da strana baterije koja je označena s - treba biti okrenuta prema van, odnosno prema toj oznaci.
Kod prve upotrebe koristite nove baterije. Kada osjetite da je jačina vibracija smanjena i da su baterije pri kraju ne upotrebljavajte baterije do samog kraja jer ćete tako produžiti vijek trajanja uređaja i očuvati motor. Isto vrijedi i za punjive baterije- kada osjetite da je baterija pri kraju napunite bateriju. Korištenje baterije do kraja iscrpljuje motor i smanjuje očekivano trajanje motora.
Moguće je i da se proizvod još nije prilagodio sobnoj temperaturi - zbog temperaturnih razlika potrebno je prije prvog pokretanja proizvoda ostaviti proizvod nekoliko sati da se adaptira na sobnu temperaturu.
Najčešće pogreške uz gore navedene su:
1. ukoliko se u pretincu za baterije nalazi folija (najčešće kod proizvoda koji koriste dugmaste baterije) ista treba ostati u pretincu kako bi kontakt bio ispravan
2. Većina uređaja se pokreće tako da se tipka drži oko 2 sekunde. Isti je postupak i za gašenje uređaja.
3. Uređaju koji su vodootporni na spoju čepa i otvora za baterije imaju pojačanu zaštitu - provjerite jeste li dovoljno jako zavrnuli čep.
Ukoliko je došlo do slučaja da proizvod ne radi, javite nam se na 015509673 ili pošaljite mail na info@eros.hr.
Ako je proizvod neispravan zamjeniti ćemo ga s novim, a prije toga naravno provjeriti da li radi.
[Na vrh]