 |
Kategorije |
 |
 |
Izdvajamo |
 |
 |
Pitanja i odgovori |
 |
 |
Informacije |
 |
| |
|
 |
Dostava i povrat |
 |
|
|
Narudžbe primljene do 15:00 radnim danom (od ponedjeljka do petka) šaljemo ISTI dan. Cijena dostave i pakiranja je 29 kuna za Paket24 i 29 kuna za GLS kurirsku pošiljku. Rok dostave za Paket24 je je 1-3 radna dana. Pošiljke šaljemo kao: Paket24 (Hrvatska pošta) i GLS paket (isporuka idući radni dan za većinu mjesta). Paket je moguće dostaviti i u GLS Paket Shop - popis ugovorenih partnera možete vidjeti na: https://www.paket.hr/paketshop
Kuriri GLS dostavne službe uvijek zovu prije isporuke, a o terminu dostave biti ćete obaviješteni SMS porukom ujutro na dan dostave. Paket na dostavu ide još 2 puta ukoliko dostava ne uspije iz prvog pokušaja.
Ako ne želite da pošiljka ili obavijest o preuzimanju pošiljke dolaze
na Vašu kućnu adresu možete naručiti dostavu pošiljke izravno u
poštanski ured (preuzimanje na ime i prezime u poštanskom uredu).
Možete naručiti pošiljku u bilo koji poštanski ured u koji prima
paketne pošiljke (pakete). Npr. u Zagrebu su to poštanski uredi 10000, 10010, 10020, 10040, 10090,
10105, 10109, 10110, 10029, 10035, 10039, 10046, 10047 i 10062.
Pošiljka pristiže u poštanski ured za 1-2 radna dana od dana narudžbe.
Rok za preuzimanje je 5 radnih dana od dana prispijeća pošiljke.
Umjesto Vaše adrese u narudžbi upisujete samo "POŠTANSKI URED".
Obavijest o preuzimanju NE dolazi na Vašu adresu, nego uz osobnu
iskaznicu paket preuzimate u pošti 1-2 dana od narudžbe na Vaše ime i
prezime.
Nakon slanja paketa poslati ćemo Vam broj pošiljke na Vašu e-mail
adresu. Poštanski ured možete nazvati telefonski i provjeriti da li
Vas paket čeka. Ukoliko imate dodatnih pitanja ili ukoliko paket ne
stigne u roku od najviše 3 radna dana od dana slanja- obavezno nas
nazovite na 01/5509-673 ili nam se javite e-mail porukom na
info@eros.hr
Rokovi isporuke-otoci-GLS:
1. KRK - isporuka svaki radni dan
2. Cres - utorak, četvrtak, petak
3. Lošinj - utorak, četvrtak, petak
4. Rab - ponedjeljak, utorak, četvrtak
5. Murter - isporuka svaki radni dan
6. Korčula - svaki radni dan
7. Pelješac - svaki radni dan
8. Vir - svaki radni dan
9. Pag - svaki radni dan
10. Hvar - svaki radni dan
11. Brač- svaki radni dan
12. Vis - ponedjeljak
13. Pašman i Ugljan - ponedjeljak i četvrtak.
Ostali otoci pokrivaju se u suradnji s Hrvatskom poštom i rok isporuke možete vidjeti na stranicama posta.hr
Kupac nema pravo na raskid ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
Kada kupac ne može odustati? Članak 86., stavak 5.(Zakon o zaštiti potrošača - Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora): Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:” predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave”.
Originalno zatvorena roba koja se iz higijenskih razloga ne može vratiti nakon što se jednom otvori. Otvaranjem zaštitne folije sa proizvoda gubite pravo raskida Ugovora. Proizvode koji dolaze bez zaštitne folije možete pregledati koristeći zaštitne rukavice. Tragovi ne smiju biti vidljivi golim okom ili pod UV lampom.
Povrat robe vrši se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Ukoliko ste s proizvoda uklonili zaštitni higijenski omot, artikl NIJE MOGUĆE vratiti. Isto tako, donje rublje nije moguće vratiti ukoliko je pakiranje otvoreno. Ako vraćate proizvod s greškom - pošaljite nam e-mail ili nazovite 01/5509-673. Ako vraćate proizvod(e) i raskidate ugovor - troškove dostave snosi kupac.
Ukoliko proizvod ne vratite u originalnom stanju, isti će biti vraćen na Vašu adresu bez mogućnosti zamjene ili povrata novca - vrlo je važno da proizvod koji vraćate bude u originalnom stanju.
Molimo Vas da nas kontaktirate telefonski u slučaju povrata proizvoda radi dogovora oko detalja povrata i/ili zamjene za drugi proizvod, odnosno uplate iznosa na Vaš račun.
Artikl koji vraćate treba biti vraćen u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. U paketu, uz artikl koji vraćate, pošaljite i broj tekućeg računa na koji želite povrat novca ili naziv/šifru artikla koji želite umjesto tog proizvoda.
Minimalni iznos narudžbe je 100,00 kuna. Zadržavamo pravo da vašu narudžbu ne prihvatimo ukoliko ste prethodno naručivali i odbili preuzimanje paketa.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.« Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU 1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________ 2. Prima: Medo i zeko d.o.o., Horvaćanska cesta 23a, Zagreb; info@eros.hr, telefon: 01/5509-673. 3. Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________, naručene/primljene dana ______________________ – potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru), – datum. |
|
|
|
 |
 |
|
|
 |
|
|